روش تبدیل هارد اینترنال به هارد اکسترنال در چند قدم ساده

سایت ســـــِودا کاملترین بانک اطلاعاتی در زمینه آموزش طراحی تاسیسات برقی و مکانیکی ساختمان در ایران

روش تبدیل هارد اینترنال به هارد اکسترنال در چند قدم ساده

۳ بازديد

روش تبدیل  هارد اینترنال به هارد اکسترنال در چند قدم ساده

تبدیل هارد اینترنال به اکسترنال برای شما ارزان تر از خرید یک هارد یا SSD اکسترنال تمام میشود. شاید در یک نگاه، تبدیل هارد اینترال به هارد اکسترنال، سخت به نظر برسد اما این کار به دقت، دانش عمومی در مورد سخت افزار و حافظه دارد.  در این قسمت شما  به راه‌های تبدیل هارد اینترنال به اکسترنال، مزیت های اینکار، نکات و توصیه های مهم در مراحل تبدیل هارد اینترنال به هارد اکسترنال دعوت میکنیم.

اولین گام در مراحل تبدیل هارد اینترنال به هارد اکسترنال مشخص کردن نوع و فرم فاکتور اس اس دی  است. در بازار و دنیای دیجیتال، دو نوع  حافظه SSD اینترنال در فرم فاکتور ۲.۵ اینچی با رابط SATA و فرم فاکتور M.2 با رابط‌های SATA و NVMe وجود دارد که بسته به نوع سیستم و نیاز، یکی از آن ها باید انتخاب شود. . بهتر است تفاوت این دو نوع هارد را همینجا بدانید.

ببینید دوستان، تفاوت اصلی بین حافظه SSD اینترنال در فرم فاکتور ۲.۵ اینچی با رابط SATA و فرم فاکتور M.2 با رابط‌های SATA و NVMe در اندازه، سرعت و قیمت است. حافظه SSD اینترنال در فرم فاکتور ۲.۵ اینچی شبیه به هارد دیسک‌های اینترنال ۲.۵ اینچی است. این فرم فاکتور جزو رایج ترین فرم فاکتور برای حافظه SSD محسوب میشود و در اکثر کامپیوترهای رومیزی و لپ‌تاپ‌ها قابل استفاده است.

حافظه SSD اینترنال در فرم فاکتور M.2 بسیار کوچکتر و نازک‌تر از حافظه SSD در فرم فاکتور ۲.۵ اینچی است و همین باعث محبوبیتشان شده است. از این نوع هارد در بسیاری از کامپیوترهای رومیزی و لپ‌تاپ‌های امروزی که در بازار میبینید، یافت می‌شود. در زمان تبدیل هارد اینترنال به هارد اکسترنال، بین دو نوع هارد، یکی را برگزینید. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.